"Концертите от това турне бяха с различно качество Въпреки че все още импровизирахме по малко, импровизациите бяха ограничени и всъщност не бяха основният проблем. Липсата на постоянно качество се дължеше на други причини. Това бяха кратки турнета и ние не правехме достатъчно репетиции за ключовите аспекти на шоуто като преходите от едно парче към следващото или синхрона с прожектираните филми. Спомням си, че някои неща на сцената бяха толкова хаотични, колкото и музиката, тъй като никога не си давахме достатъчно време за сценични репетиции. Освен това подценявахме и метеорологичния фактор. Вятърът и дъждът бяха постоянна заплаха и можеха да предизвикат хаос със силата на звука и качеството му, което засягаше нашата концентрация и настроението на публиката.

Но на турнето „Animals" имаше един елемент от сцената, който беше създаден заради неизбежната атака на лошото време и откритите стадиони: комплект механични чадъри. Те можеха да излизат изпод сцената и после да се отварят, и въпреки че двигателите им се оказаха ненадеждни, те изглеждаха страхотно, докато изскачаха от сцената и после разцъфваха. Когато с течение на времето започнахме да използваме все повече оборудване, което висеше от покривната ферма, тези устройства станаха излишни, но на това турне все още можехме да разчитаме, че публиката ще се изненада от внезапното превръщане на сцената в европейско тротоарно кафене. Опитахме се отново да използваме подобни единични чадъри на турнето „Division Bell", но Дейвид събори своя на земята в пристъп на раздразнение - както каза после, се почувствал глупаво да стои под капеща пластмасова палма, а Рик едва не припадна от задушаване, когато под обърнатия кръгъл чадър с форма на аквариум, който мъдро бяхме измислили за него, се събра пушек."

Надявам се да е интересна тази история, разказана от първа ръка.
Това е което е всъщност.