Първоначално тази компилация е замислена като музикален фон на сценично шоу Love в Сирк дьо Солей в Лас Вегас. Тя заживява собствен живот защото не е само компилация от песни на Бийтълс. Джордж Мартин и синът му Джайлс създават 78 минутен колаж от супер хитовете, а така също и от някои не толкова известни песни. В безкрайния каталог от албуми на Бийтълс този е отговор на Anthology, където бяха вкарани изчистени от ефекти и акустични варианти на песни.
Тук няма нови парчета. Всички самостоятелни песни са в нов микс (Because акапелно! Back In The USSR без самолетните ефекти, Come Together почти без китари). Някои са записани с наслагване на мотиви от други песни (Drive My Car с тръби от Lady Madonna и солото на Taxman, Пол крещи Helter Skelter върху I Want You (She’s So Heavy) на Джон, Yellow Submarine върху Octopus’s Garden, Penny Lane и Hello Goodbye върху Strawberry Fields Forever). Музика отзад напред – Sun King е наречена Gnik Nus. Потпури от няколко навързани (Drive My Car/The Word/What You're Doing, Come Together/Dear Prudence/Cry Baby Cry).
Играта с цитатите е много забавна, защото всички ефекти, използвани навремето, присъстват и сега, но не на местата си – конферансието от Холивуд Боул крещи „ето ги бийтълсите” (And now here they are – The Beatles, често го имаше в „Радио Мила”) и вместо Twist And Shout както е запечатано в главата ти със същата мощ тръгва I Want To Hold Your Hand. Семейство Мартин иска да каже с една дума „навремето можеше и така да се направят ефектите”. Надминали са себе си, вероятно защото са имали пълно доверие от страна на двамата живи от групата и на семействата на двамата вечно живи.
Джордж Мартин винаги е бил петият. Със сина си той влиза в ролята на художник и хвърля краски от палитра върху чиста канава. Въображението на този човек в музикалното продуциране е безкрайно и го доказва на преклонна възраст. Някой би казал, че е лесно като имаш най-добрите отрязъци от пъзела да го наредиш, но Мартин с едни и същи парченца рисува различно чудесни картини – хем са старите познати, хем са нови и модерни. Аплодисменти за бащата и сина, ония четиримата отдавна са ги получили.